Tuesday, May 4, 2010

allmadad 'tolong' ku ya allah.....

bantu aku yaallah....bantu aku mengharungi dugaan & ujianmu terhadapku yang allah....berikan keimanan didalam diri aku ya allah...


tiada daya aku,,melainkan semua ini adalah hak kamu ..ya allah...

syukur alhamdullilah..semua pancainderaku berfungsi dengan baik..diatas kenhendakmu...

syukur alhamdulilah diatas rezeki & rahmatmu pada ku ya allah...

mohon padamu ya allah .... kuatkan lah imanku..supaya aku mampu melaksanakan suruhanmu...

ya allah...ya rahman...ya rahim.... ampunkan lah dosa2 ku....

manusia seperti aku x dpt lari daripada melakukan kesalahan...keimanan yang senipis seperti kulit bawang...tetapi aku mohon padamu ya allah ..aku mohon pertolonganmu..supaya aku x terpesong jauh dari jalan kebenaranmu ya allah.... amin

No comments:

Post a Comment