Wednesday, May 5, 2010

kisah awal hidupku....


Nama penuh aku : Nurlia Binti Abdul Wahab, aku dilahirkan di taiping , perak... Mak aku nama Mahanum binti wahi...Ayah aku nama Abdul Wahab Bin Wok.. Aku ada 2 org adik..yang bawah aku nama Nurhayati dan yang bongsu nama Nuraziman... aku adik beradik ada nama panggilan yang menarik..semuanya bermula huruf A.... Ala ( Aku ) , Ati ( no.2) dan Adam (si bongsu)....

Aku dilahirkan pada tanggal 13 June 1983..dalam bulan islam 1 ramadhan..mak aku cite..aku dilahirkan waktu org tu semua dok siap nak bersahur..aku lak siap2 nak keluar...hehehe tapi kesian kat mak aku kerana x dpt lahirkan aku secara normal... mak aku ckp kami adik beradik keluar ikut tingkap......emmmmm tingkap pun tingkap la janji semua selamat kan mak kan..

No comments:

Post a Comment