Thursday, May 6, 2010


Seawal yang aku ingat tentang masa kecik aku.. masa tu aku berumur 5 tahun.... time tu mak hantar aku ke tadika... disitu aku belajar mengenal huruf & kengkawan..emmmm pada hari pertama x sempat beberapa jam...aku lari nak balik rumah.... emmmmm cikgu aini (masih ingat lagi namanya) lari dptkan aku..time tu x yah risau pasal kete...nak jumpa kete sebiji lalu kat kampung aku pun susah..tp tu la..aku kecik lari tp leh menangis-nangis nak balik ( Larikan diri) ..pastu cikgu antar balik umah...bila cikgu blah aje...aku kena marah and kena pukul ngan mak aku emmm time ni aku kurang ingat la sakit ke tak ..tp padan la muka aku kan sapa suh wat hal..hikhikhik.. tapi sejak dari itu aku berjanji akan gi tadika bersungguh2 walaupun malas nak bangun pagi..sehinggalah aku mengenggam segulung sijil tadika * -*...tapi dulu tadika aku bukan nama tadika anggerik...emmmm lupa la plak...kalu aku ingat aku akan update ...hehheh

No comments:

Post a Comment