Thursday, July 29, 2010

Ring


Yesterday aku didalam lif nak naik ke rumahku .. ada la mamat negro ni tegur aku...

mat negro : " are you malaysian??"
Aku : ""wat x dengar"
mat negro : " are you married??"
aku : "wat bodo"...
mat negro : no ring..no married.. give me your contact no..i will call u..
aku:" hhuuuaawww OMG...pintu lif pun terbuka... '

aku blah dgn lajunya tanpa berkata2 apa2 .... so moral of the stories..

"kalu dah kawin pakai la cincin...huhuhuhu....kalu x mahu dikacau pakai la jugak cincin dijari manis....."

3 comments:

  1. haha.. ok2. =)tingat kt mak su sy, die trus jd bisu ble si negro tu dtg tnye die. haha.. =)

    ReplyDelete
  2. hehehehehe lain kali pakai cincin kat semua jari....cincin ajak kawan, cincin tanda setuju kawan, cincin dah couple, cincin hadiah birthday, cincin risik, cincin tanda, cincin, tunang, cincin kawin dan segala cincin yang sewaktu dengannya ....hahahahahah kompem tk de saper nak tegur dan tanya....:))

    ReplyDelete