Sunday, August 1, 2010

My Family Photo Snap

Aku bersyukur mempunyai family yang besar... walaupun mak & ayah cuma ada 3 orang aje anak.. 1 menantu...
tapi disebabkan dari mula tok & tokwan pupukkan nilai kekeluargaan..and ada mak bapak menakan dan sepupu sepapat yang kebanyakkan gila-gila..hehehehe.. Rasa bahagianya waktu dapat berkumpul bersama...

ni aku and suami... I love you hubby
bersama ati & tok...susah tul sebenarnya nak dapat bergambar ngan tok...

tengok aku dah kate..kitaorg kalu berjumpa camni laa.... Love you all



Sayang tok.....


aku cam biasa....tahu aje org nak snap picture aku..hahahaha


Aku , Ati and sepupu-sepupuku .... kecoh kalau kitaorang berjumpa & berkumpul.... selalunya time raya laa...



Ni amir , paksu (baju merah) and pak ndak ( baju biru)...gambar ni bertujuan sapa yang paling gelap...hahahah..
aku x kata..tukang ambik gambar ni yg kata..."pak tam"



tengok...bila bermain bukan main lagi..bising & suka bergaduh... tapi time makan siap bleh main share2 lagi...
bahagianya....



3 budak yang comel.... muah muah muah...

















No comments:

Post a Comment