Friday, August 13, 2010

Silaturahim bersambung kembali

Ini gambar kelas aku "PKA1" ngan cikgu paling cute miss Ng..... Rindunya kat member 2sekelas...

Sepanjang minggu lepas..aku cuba track kembali kawan2 semasa sek.Men.Teknik Taiping (1999~2000)... dah hampir 10 tahun aku lost contact dengan mereka... selama ini x tergerakpun aku nak mencari mereka...tetapi akhir2 ini hati aku terdetik untuk menjejaki mereka.... Aku mencari melalui FB ( facebook) ..akhirnya satu persatu member2 dapat aku add & silaturahim bercantum kembali....alhamdullilah...

Ada yang dah jadi tunangan orang,,,suami & isteri orang...dah ada anak...ada juga yang masih single trang tang tang...hehehe..apapun aku boleh simpulkan member 1 sekolah ngan aku dulu dah berjaya dalam hidup masing2...walaupun masih ramai yang belum dijumpai aku berharap suatu hari nanti aku akan menemukan dengan mereka... Yang paling mengembirakan aku ...kami dapat berkomunikasi kembali... all memori pahit manis..kelakar..nakal...tangisan menjelma kembali dalam ingatanku,....

No comments:

Post a Comment