Thursday, August 12, 2010

Shahdu aku ditikar solat

Hari kedua berpuasa....menu berbuka ari ni...aku memilih untuk kebazar ramadhan dekat ngan umah aku kat damansara damai.... Aku beli Nasi Beriani , kuih kole kacang & air keladi favorite aku tu sebab color dia purple ...heheheheh


Nasi baik aku solat magrib dulu selepas berbuka ngan kurma & air... kalu tidak mahu jadi ular sawa melingkar... sambil aku mengarang blog aku ni..sebenarnya mata ku dah suruh pejam... mengantuknyaaa.... ~lalalalalala~


"shahdu & menitis airmataku ditikar solat. Subhanaallah..alhamdullilah...allahuakbar"
Ya allah Sesungguhnya tiada dayaku selainmu ya allah..aku memohon keredhaanmu...pengampunanmu.... rezekimu...
....ya allah berikan kesabaran yang tinggi untukku serta suami menghadapi ujian darimu... ya allah aku bersyukur pada rezekimu....ya allah kuatkan & masukkan imanku ,suami, mak& ayah,adik2 serta keluarga dan semua umat islam...ya allah berikan kejayaan kepada suamiku dunia akhirat..amin ...amin ...yarabal a'lamin"

No comments:

Post a Comment