Sunday, August 8, 2010

Sambal tumis Ikan Curut Goreng Garing

Dinner ari ni...aku masakkan khas buat kak lina & family...masakan yang aku boleh masak...iaitu sambal tumis ikan curut goreng garing... ikan curut panggilan aku dikampung...tapi disini lebih dikenali ikan sardin... aku dah promise kat kak lina yang aku nak masak untuknya...so promise aku padanya dah tertunai....

hhhmmmmm ini adalah masakan kesukaan suami aku..kerana isterinya hanya tahu masak ini saja...hehehhe kelakar btul....thanks hubby sebab terima i seadanya,.walaupun i x berapa tahu masak.....

setelah lapan bulan aku x masak masakan ini...mula2 semua tak jadi..rasa pahit laa...nasib baik masak kat umah kak lina...master chef tolong settlekan problem aku ni...hehehehe

malu pun ada...sepatutnya aku masak dari A - Z last2 kat XYZ kak lina kena tolong...so aku x leh cakap ni masakan aku sorang,,,ini adalah masakan aku ngan kak lina...kkekekekekke

1 comment: